De Twitter Breiclub, @tweiclub

Tweien, twaaien, twaken, twuisjessteek en zelfs twantklossen

Fun breiwerk 08/03/2009

Filed under: Fun — tweiclub @ 8:12 am

Aangezien de eerste keer Tweiclub eraan komt (met amper vier man en een paardekop, maar bon, volgende keer beter), was ik wat aan het rondneuzen op het net (waar anders?) en ben ik fantastische patronen tegengekomen.

Wat denk je bijvoorbeeld van een rattensjaal, of een paar kreeftenscharen als handschoenen? En ik denk niet dat ik zou durven buitenkomen met een inktvis als muts. Helaas laat de site me niet toe de foto’s hier te laten zien, je zal moeten klikken.

Ik heb in ieder geval al gehoord dat ik donderdag iemand al zal mogen leren opzetten, want breien heeft ze vroeger al gedaan, maar dat opzetten, dat deed mama.

Enfin, ik kijk er al naar uit.

(originele post hier)

 

One Response to “Fun breiwerk”

  1. Els Haers Says:

    ik zou wel van die gekke mutsen durven breien maar waar kan ik ze bekijken?


Geef een reactie

