De Twitter Breiclub, @tweiclub

Tweien, twaaien, twaken, twuisjessteek en zelfs twantklossen

Sofie’s indruk :-) 09/04/2009

Filed under: Wat een ander ervan vond — tweiclub @ 1:52 pm

En toen schreef ook Sofie op haar eigen blog:

De eerste Tweiclub heb ik moeten missen omdat ik toen naar de avondles moest, maar gisteren was ik van de partij.
Samen met @zomermaantje, @gudrun, @dP_spot, @Ilona_, @greetd en San (zonder linkje) werd het een gezellig avondje breien, haken en naaien.
En als je een aantal vrouwen bij elkaar zet mag je er zeker van zijn dat er héél wat wordt afgekletst.
Iedereen had voor de nodige sneukelwaar gezorgd, dus verhongeren zat er zeker niet bij.

Moest je denken, tweiclub dat is niets voor mij want ik kan dat toch niet, wel Gudrun leert het je met véél plezier en veel geduld.🙂

Om kort samen te vatten was het een gezellig vrouwenavondje zonder dat er eens mannen bijwaren.
(De stille aanwezigheid van @netlash niet meegerekend)
Een avond die voor herhaling vatbaar is.

Met dank aan @Gudrun voor het te organiseren.

 

Geef een reactie

