De Twitter Breiclub, @tweiclub

Tweien, twaaien, twaken, twuisjessteek en zelfs twantklossen

Nummer drie en vier 17/04/2009

Filed under: Afspraken — tweiclub @ 1:30 pm

Lieve dames, en hopelijk ook eens heren,

als ik de tweiclub op woensdag wil houden, dan is de eerste vrije dag op 20 mei. En da’s lang, I know. Ik zou dus die dag willen vastleggen voor tweiclub nummer vier, en de derde sessie daar nog tussenin zetten, op dinsdag 28 april.

Als jullie verzoekjes hebben, zeg die gerust, dan kijk ik wat ik kan doen.

Kan je even een berichtje in de comments achterlaten, zodat ik weet wie er aanwezig zal zijn?

Thx!

 

12 Responses to “Nummer drie en vier”

  1. dP Says:

    Graag!
    ‘k Heb kwartdraai- en polsbewegingstrucen nodig hé😉

  2. zomermaantje Says:

    Ik zal er zijn, want ik kan jullie toch moeilijk de vorderingen van mijn fluovestje ontzeggen, hé ;0p

  3. ik ga er proberen zijn!

  4. ma Says:

    Sorry, zat op de verkeerde datum, dacht dat je deze week op woensdag gezet had( zie commentaar op vorige tweiclub)
    Kom “misschien” dinsdag, of mogen de oude knarren daar niet meer bij?

  5. patricia Says:

    ik wil ook wel eens een kijkje komen nemen, als ik mag…

  6. San Says:

    No can do, sorry: heb al een vergadering waar ik nog secretaris van ben ook.

  7. Sara Says:

    We’ll be there too. Wanneer worden we eigenlijk verwacht? En wat brengen we zoal mee?

  8. patricia Says:

    ik ben gehandicapt tegenwoordig, het zal er van af hangen of ik met de fiets kan rijden etc

  9. Greet Says:

    Hé verdorie, te laat gelezen en al andere plannen gemaakt. Spijtig!

  10. San Says:

    zeg: mogen we 20 mei vastleggen in onze agenda. Nu is de datum nog vrij🙂

  11. Greet Says:

    Jammer, ook die datum haal ik niet, wegens nog megadruk voor school op dat moment😦


Geef een reactie

