De Twitter Breiclub, @tweiclub

Tweien, twaaien, twaken, twuisjessteek en zelfs twantklossen

Helaas… 19/05/2009

Filed under: Afspraken — tweiclub @ 7:47 pm

Met pijn in het hart moet ik de tweiclub, die morgen gepland stond, afzeggen. Ik heb net een serieuze keelontsteking achter de rug (eigenlijk nog niet eens achter de rug, maar dat wil ik niet geweten hebben, zo op de laatste lesdagen van het jaar) en ik sta ’s avonds nog te wankelen op mijn benen.

En hoe graag ik ook brei en klets en de twee combineer met een glas en een knabbel erbij: ik zie het gewoon niet zitten.

Dus bij deze: geen tweiclub morgen. Jammer.

De vorige was nochtans heel gezellig. Minder volk dan de keer daarvoor, maar wel nieuwe gezichten: Anja en Sara waren erbij, en ook Annelies was helemaal uit Affligem gekomen. Reken daar dan Annick bij met het fluo haakwerkje, en ikzelf, en het was weer dik in orde.

Ook een volgende datum kan ik nog niet vastleggen, omdat er verbouwd wordt ten huize Twei in de loop van juni. Ik laat uiteraard iets weten van zodra ik een vaste planning heb.

Misschien kan de volgende keer wel buiten op het terras? Mmmm…

 

3 Responses to “Helaas…”

  1. patricia Says:

    Misschien een voorstel: volgende week donderdag (28/5) is er breiavond in het Huis van Alijn, vanaf 20u. Als je beter bent,…. Ik ben er ook nog nooit geweest en deze keer lukt het me wel. En ook natuurlijk, de wereldbreidag op 13/6 (10-18u) in Stoffenidee in de Hoogpoort, centrum Gent.

  2. patricia Says:

    En natuurlijk, verzorg je goed!

  3. Ilona Says:

    Iemand enig idee waar ik het patroon voor deze kan vinden?

    Ik heb zo het idee dat het best handig kan zijn.

    :o)


Geef een reactie

