De Twitter Breiclub, @tweiclub

Tweien, twaaien, twaken, twuisjessteek en zelfs twantklossen

Nummer vijf 05/08/2009

Filed under: Uncategorized — tweiclub @ 11:54 am

Jawel, mijn huis is intussen weer bewoonbaar en min of meer in orde (als je de schilderwerken niet meerekent) en dus bruikbaar voor eindelijk een nieuwe tweiclub.

Mijn voorstel is maandagavond 7 september om 20.00u bij mij thuis. Hopelijk is het nog een beetje goed weer en kunnen we in het begin nog buiten zitten.

Wie komt, kan die iets in de comments zetten? En eventueel ook wat je zou meebrengen aan knabbels, mocht je daar zin in hebben? Kwestie van niet met een overdaad te zitten.

Hopelijk tot dan!

Gudrun

 

5 Responses to “Nummer vijf”

  1. patricia Says:

    Op maandag heb ik vanaf 7 september opnieuw breiles (in CVO KISP in de Holstraat, voor wie het zich afvraagt)

  2. @jakkepoes en @Lievetje komen naar de tweiclub.
    Wat de knabbels betreft: Ik breng brownies mee. Wat @Lievetje meebrengt weet ik nog niet. Maar bericht volgt nog.

  3. Greet Says:

    Ik zal er zijn! En ik breng hoogstwaarschijnlijk een kleine gemetste taart mee.

  4. San Says:

    ’t Is genoteerd, maar het is het begin van het schooljaar, dus ik denk dat ik het op dat moment nog eens deftig ga moeten bekijken (info avonden op school en zo)

  5. Annick Says:

    Ik ga er voor deze 5de voor de eerste keer niet bij zijn, ik zal dan namelijk buiten zitten op een Spaans terras, hopelijk met een lekker glas cava ;p


Geef een reactie

