De Twitter Breiclub, @tweiclub

Tweien, twaaien, twaken, twuisjessteek en zelfs twantklossen

Verschuiving! 02/09/2009

Filed under: Uncategorized — tweiclub @ 3:14 pm

Omdat Wolfs school net dan een infoavond houdt (in plaats van de dinsdag, zoals vorig jaar), ben ik genoodzaakt de Tweiclub te verschuiven van maandag 7 september naar donderdag 10 september.

Kan en wil iedereen die van plan was/is te komen, dat even bevestigen in de comments? Op die manier heb ik een zicht op hoeveel mensen er komen en hoeveel drank ik moet voorzien.

 

3 Responses to “Verschuiving!”

  1. San Says:

    Sorry, heb infoavond op 10 september ook (nadeel van 4 kinderen op school)

  2. Ilona Says:

    Ik vrees dat ik niet ga kunnen wegens grote meeting voor het bedrijf :o(


Geef een reactie

